vrijdag 2 september 2011

De Veluwe...

The clan... by Marcel Tuit
The clan..., a photo by Marcel Tuit on Flickr.

Afgelopen weekend samen met een aantal collegafotografen voor een fototripje naar Nationaal Park de Hoge Veluwe geweest. Het primaire doel was het fotograferen van edelherten, wat ook goed gelukt is. Daar heb ik onder andere de hierboven staande groep hindes gefotografeerd, en de hieronder geplaatste man. Erg leuk om te doen, het is weer eens wat anders als vogeltjes ;-)

Red deer in heath...

Stiekum hoopte ik ook nog op vechtende mannenherten, maar dat zat er helaas niet in aangezien er slechts 1 mannenhert tevoorschijn kwam. maar ach, het is mijn eerste edelhert op de foto dus ik was allang blij :-)

Op een gegeven moment kregen we wel een gigantische onweersbui op onze kop. Deze duurde echter een kwartiertje, en daarna brak het zonnetje weer door. Aangezien het al richting de avond was, was dit DE kans op wat mooie landschapsplaten. Zie de resultaten hieronder:

The pot with gold...

Steps in the sand...

Inmiddels is het alweer vrijdag, dus iedereen alvast fijn weekend gewenst!

1 opmerking:

Robert Wagter zei

Hoi Marcel,

Ik vind de hertenfoto's erg fraai!

Wat me wel opvalt, ook bij de derde foto, is dat de kleuren wat mijn smaak betreft iets 'over the top' zijn qua verzadiging. Misschien dat mijn scherm wat meer verzadiging toont dan die van jou of dat je het bewust zo doet?

Maar ze zijn wel mooi!

Groeten,
Robert