maandag 12 september 2011

Oostvaardersplassen

Watching the show... by Marcel Tuit
Watching the show..., a photo by Marcel Tuit on Flickr.

Afgelopen zaterdag besloot ik de oostvaardersplassen eens te gaan bezoeken. Als ik afging op wat diverse medefotografen zeggen, zou het namelijk een waar walhalla moeten zijn voor de natuurfotograaf.

Aangezien ik redelijk gebonden was aan het 'overdag' daar zijn, had ik denk ik wat pech met het tegenkomen van diverse vogels bij de kijkhutten. Ik heb een aantal hutten bezocht, maar helaas bij geen een hut was er echt iets bijzonders te zien.

Tijdens het wandelen kwamen er wel een aantal Konikpaarden op mijn pad, waar ik een aantal leuke foto's mee heb kunnen maken. Was mijn trip iig niet helemaal voor niks. En gelukkig ontbraken de foto's ook niet, zie de foto.

Fijne maandag iedereen!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Marcel,

Wat jammer dat het wat tegenviel, al vind ik je foto hierboven wel grappig. Doet denken aan vogeltjes op een hoogspanningskabel:). Ga anders een keer mee met een boswachter het gebied in want dan zoekt hij met je de dieren actief op. De burlexcursies zijn leuk, maar er is ook een speciale foto-excursie waarbij je echt de tijd krijgt voor jouw plaatje. Kijk maar es op de website: http://www.staatsbosbeheer.nl/Natuurgebieden/Oostvaardersplassen.aspx?tab=Activiteiten.

met vriendelijke groet,
Marjet Heins
Woordvoerder Staatsbosbeheer

Arne Roest zei

He Marcel,

Jammer idd dat het tegenviel. Ik heb er ook een aantal keren gelopen, maar ik vond het een top-gebied. Schitterende vogels en zoogdieren gezien.
Maar jouw konik-foto is toch wel mooi? Ik vind het wel een grappige foto.
Prettig weekend.

Gr. Arne

Robert Wagter zei

Hoi Marcel,

Ik houd wel van dit soort afwijkende 'gewone' foto's!

De ene keer zit het daar mee de andere keer tegen. Soms niets en soms van alles. Maar het helpt inderdaad wel om een keer vroeg in de ochtend te gaan.

Groeten,
Robert

Ghita Carpediem zei

Ik vind het een hele leuke, originele foto.
Tja, soms heb je geluk en soms zie je daar helemaal geen interessante vogels of zoogdieren.
Hopelijk heb je de volgende keer meer geluk.