zaterdag 8 oktober 2011

Nog wat foto's van de oostvaardersplassen

Zoals al eerder gemeld, stond er vorige week een trip naar de OVP op het programma. Hierbij nog een tweetal foto's die ik genomen heb bij de kijkhut De Poelruiter.

IMG_3892-bewerkt.jpg

Ten eerste heb ik mij een hele tijd bezig gehouden die zich in het riet ophield. Ik vind dit altijd een erg mooie reiger-soort. Helaas zat hij in het groene riet, waardoor de foto wat druk overkomt. Voor deze foto heb ik eens flink de reparatietool gebruikt, en ik ben best tevreden over het resultaat.

Aan de overkant van het plasje bij de Poelruiter kwamen af en toe Konikpaarden voorbij rennen. Uiteraard probeerde ik daar wat actieshots van te maken.

Horsepower

Ook in deze foto weer gebruik moeten maken van de reparatietool om een om aandacht gillend rood verkeersbord te verwijderen. Echt bizar hoe makkelijk dat gaat!

Dat was het weer voor deze keer, iedereen fijn weekend!

6 opmerkingen:

Joop Zand zei

Prima foto's van uit een prachtig natuurgebied, klkeuren en belichting zijn erg fraai.

groet, Joop

dank voor jou reactie....is altijd leuk

Unknown zei

zijn toch nette platen geworden
prettig weekend
gr,bart

Loes Belovics zei

Hallo Marcel,

Gaaf dat je de Purperreiger daar aantrof, het groene riet stoort me niet hoor, het is gewoon een natuurlijke omgeving.

Mooi blog heb je, ik kom nog wel eens terug

Groet

Loes

Peter Duijndam zei

Marcel,

Aller eerst bedankt dat je mijn blog hebt bezocht!
Ik vind dat je de vogels netjes fotografeert. Tof zo'n purperreiger!
Jammer dat je de foto's moet vergroten in Flickr, dat is zo'n omweg.

Groet, Peter

Marcel Tuit zei

Bedankt voor de opmerking Peter.

In een volgende Blog ga ik hier rekening mee houden, en zorgen dat de foto's niet meer via flickr vergroot hoeven te worden.

Goede opmerking!

Robert Wagter zei

Geweldige foto van de purperreiger. Dat je die daar aantrof zeg.

Groeten,
Robert