vrijdag 27 augustus 2010

Kleuren in het landschap


The colored landscape, originally uploaded by Marcel Tuit.

Afgelopen weekend ben ik samen met mijn broer, die ook graag fotografeert, naar het Belgisch-Nederlandse grenspark De Zoom / Kalmthoutse heide geweest. Daar hebben we een flinke wandeling van +- 8,5 kilometer gemaakt, wat uiteraard in een flinke lading foto's heeft geresulteerd.

Van deze foto's wil ik deze foto eigenlijk even onder de aandacht brengen. Waarom? Niet vanwege de compositie of de scherpte, want die zijn niet echt spectaculair. Wat ik echter wel erg mooi vind zijn de kleuren. Enerzijds het paars van de bloeiende heide, en anderzijds het blauw van de lucht en het groen van de bomen, geven een erg mooi kleurrijk landschap. Al met al ben ik dus best blij met deze foto!

Geen opmerkingen: